tisdag 1 april 2008

en ganska glad 1a april faktiskt

Vaknade upp, på riktigt dåligt humör.. haha hade nog drömt nåt tråkigt! ^^
Sån tur va aprillade ingen med mig när jag var som surast xD
Jag missade bussen, glömde busskortet -> Jag fick ta en senare buss och mamma körde till busshållplatsen med mitt busskjort.. ^^
Kom försent till skolan, fotoläraren var inte överlycklig.. men men..
Fick ett kul sms av Yoyo och jag fick ett litet leende på läpparna xD Hahah
Dagen flöt på, och jag blev på bättre och bättre humör :)
Haha, svenskan bestod av mycket skratt, det kändes bra :) Och jag & Sofie var för FÖRSTA gången i världshistorien grymma på matten! Kändes töntigt underbart om jag ska va helt ärlig.
Vi slutade tidigt, grymt skönt! Gick med löddepackET (okej då!) till bussen xD haha..
Lyssnade på massa mysig musik sen och blev ännu gladare.. :)
Sen var jag hemma ett tag, pluggade och lite så.. sen tog mamma och jag en powerwalk! ^^ Och ikväll ska jag ellipsa+simma igen! Jag har kommit på att simning är rätt bra träning! Det är liksom värt en chans. haha
Well well, nu sitter jag här.. och ska börja med ekonomin.

Och bara en grej jag kom att tänka på... Hur kan allt hända på en och samma lördag?! Jaja

PUSS _*

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa :D vi sitter bakom er :D. Saknar dig gumman! mm ja e snart frisk!