torsdag 13 december 2007

lussevaka&lucia


nu sitter jag här och äter en lussebulle , det är så lucia är för mig ^^
igår på lussevakan skulle jag,lisa och sofie bara sitta uppe hela natten och ha trevligt... men lisa kunde inte.. så det blev bara vi, men det var mysigt ändåå såklart!!! :D , DU ÄR BÄST ÄLSKLING! ... jag vet inte hur mycket vi skrattade, hahha... dagen efter var som vanligt, man känner sig helt skabbig & tröööööttt!! haha xD .. isch! MEN ÄNDÅ var båda på topp idag :D , hah så underbart!

du gör mig glad sofie andersson , jag älskar dig<3

1 kommentar:

Anonym sa...

jag älskar dej gumman så så mycket att jag nu sitter och gråter. Dels för att jag läste denna bloggen men framförallt för att jag saknar dej. Jag klarar inte detta. Ni skulle trott på mej, det var st...jag skulle verkligen inte klara denna tiden utan dej i mitt liv. Det har nu gått två dagar och jag mår piss p.g.a. jag plötsligt inte har nån kvar att leva vardagen för! Vet inte VADjag kämpar för längre! Älskling.....när du kommer hem<3