söndag 16 december 2007

min lördag >.<


i know, bilden är inge snygg >.< haha men den hör ju till xD

jag var iväg och inventerade på pappas företag >.< döötrist!! men under tiden underhöll sofie mig, vi SKULLE nämligen hitta en fest, så var det bara, vi var för taggade för att bara sitta hemma!... och det var egentligen så att vi var "bjudna" av J som skulle på en lokalfest i Sandby... men sen fick vi inte för han kunde bara ta me sig 4 stycken x_X panik på det! så vi ringde lite annat folk och sååå under dagen...
i alla fall.. dagen gick och jag var hemma 18.55 och ringde sofie och sa att jag skulle försöka hinna med bussen halv från centrum :O , jag duschade, fixade ordning mej, åt och sen skjussa mamma mig till bussen, JAG HANN!! ;D
när jag kom till sofie fick vi reda på att det inte hände nåt nån stans och vårt ända hopp var att crasha festen i Sandby xD , hahhahah men det fixade sig tillslut, Nilla fixade in oss :D , TACK!
så Sofie, jag och Mikki blev skjussade till sandby, sen kom vi dit.. massa kattefolk >.< haha , vi fick reda på en grej om AFFE, tröjkillen och J.S :O , läääskigt! det ska vi kolla på måndag! xD , haha det va skitkul iaf, osv osv osv osv :) , förutom lite folk >.<
när jag satte mig på bussen till lomma när vi skulle hem.. var det en läskig kille som sa att han såg mig varje morgon osv, men jag har inget minne av att jag har sett han >.< , anyway it was a good night! :D

PUSS PÅ ER :*

Inga kommentarer: