lördag 19 januari 2008

lördag morgon

FÖRST OCH FRÄMST SÅ VILL JAG ATT DU SKA MÅ BRA IGEN <3

idag gick jag upp halv 9 :O och det är fleeeeera timmar för tidigt för mig egentliegn, men nu i fortsättningen får det bli tidiga lördag-mornar. Jag tränade nämligen småbarn i tennis.. från kvart i 10 till 12!
hahaha vissa ungar är riktiga skitungar! en av dom tycker att "tjejer är av dålig kvalitet och att dom inte borde få spela tennis" :O och han är typ 8 år! haha jag vill bara slå honom xD men alla föräldrarna sitter ju på läktarn så det är bara att skratta lite! HAHA
btw så tycker han att han är stjärnan oxå men han är skitkass xD, och sen va det en liten tjej som sa "mamma säger att jag är världsbäst" haha, hon trodde på det oxå , hahah :P , undra hur länge jag kommer orka med det här xD
jaja, men jag säger inte nej till lite mer pengar och lite mer skratt liksom ;D

Nu ska JAG träna xD

sen måste jag fixa ordning lite hemma, sen ska jag fota :)

Inga kommentarer: