måndag 14 januari 2008

måndag


imorse vaknade jag nervös xD HAHA
hade tal på morgonen, det gick nog bra! :)

sen hade vi CASE! jag var med sara, victor och valentino.. det gick bra faktiskt :D
hela caset va på engelska men vi skulle redovisa på svenska som tur var! jaja, vi hade 2,5 h på oss att förbereda oss, sen höll vi vår presentation för 6 domare(professorer,gamla elever osv.)+2 lärare... det gick nog bra. vi var faktiskt en rätt bra grupp :) NAJS !'

sen åkte jag till malmö och åt sushi med mamma! :)

jag tänker faktiskt inte berätta vad jag har att göra i skolan, för jag vill inte bry mig :'D


JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN 2008, den kommer bli SÅ bra! :D <3'''

* jag sitter här och lyssnar på skivan jag fick av johanna i julklapp, den är braaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D *

1 kommentar:

Anonym sa...

SNYGGING!