torsdag 6 mars 2008

Hemsk dag

Ussch, det har vart en HEMSK DAG!
Först vaknade jag på morgonen & mådde kass, och insåg att jag inte kunde hänga med min trevliga klass till Köpenhamn och Unicef! Jag som verkligen ville det :(
Jaja, jag har legat ner hela dagen.... kollat på tv typ hela dagen... R.R, Ellen och Oprah.. haha!
Sen kommer min söta syster hem och gör mat till mig...
Efer nåra timmar skriker hon att hennes kanin är borta... i panik springer jag ut i flipflop och t-shirt börjar leta med henne... Vi letar typ 1h, sen kommer mamma hem och hjälper till.. jag var tvungen att gå in och lägga mig, jag trodde jag skulle ramla ihop där ute"! Vi letar och letar hur länge som helst.. men ingen kanin :'/
Hoppas hon kommer tillbaka :( Annars bryter syster ihop totalt! :/ <3 Jag tror iof att nån fågel har tagit henne :( för vi har letat ÖVERALLT!

Annars har jag pratat med Johanna och med Sofie.. Sofie är oxå sjuk, känns otroooligt lovande eftersom vi 2 ska stå på hälsomässa i Helsingborg i helgen... :S Vi har inte fixat nåt och ! Äh, vi fixar det på nåt sätt!!!!!! Vi är inte såna som ger upp, eller hur babe ;) <3
Och Johanna, det är läskigt vad lika vi tänker... sånna grejer man inte FÅR/SKA tänka, tänker vi båda, på exakt samma sätt och av exakt samma orsak.. :S Aja, trots dom tankarna är jag glad att det är nån som fattar,... egentligen borde vi inte tänka så, ALLS! men att du fattar känns så bra.. det visar att jag inte är sjuk! , turattjaghardig<3

Nu måste jag lägga mig ner igen och återgå till mitt tv-tittande xD Först "Extreme Makeover Home Edition" sen "Christine" sen "Vänner" sen "Du är vad du äter" xD HAHAHA

Hoppas ni andra mår bra.. Puss, <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dej och vi SKA klara detta i helgen!!!! <3