fredag 7 mars 2008

inför helgen

Den här fredagen var en fredag utan "ååh-yes-det-är-äntligen-helg-känslan"!
Tråkigt! Haha, men men jag har vart sjuk idag oxå och bellas kanin är inte återfunnen :(

Mycket UF-snack med Sofie inför mässan i helgen... jaja, nu har bli bara lite kvar xD Jag har suttit och klippt träningsgummiband och vikt ihop dom nu under kvällen oxå, haha jobbigt! Jag som trodde det var ur världen, att vi var klara med det, haha men det kom som en oväntad "extra-grej" att göra innan helgen! Jaja, nu är det fixat och nu måste jag leta vita tröjor till mässan ;) Men jag känner mig rätt död, så jag ska nog vila lite innan xD

Önska oss lycka till ;) haha vi kommer äga, vi kommer sälja bättre än dom jävla strutsäggs tvålarna, visst babe :D DU&JAG fixar det ;)

<33

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så rätt babe<3

Anonym sa...

lycka till gummsor! hoppas det gick bra :D