torsdag 13 mars 2008

tabbe x3

-Hahah jag är så klantig, igår skar jag mig i handen med en osthyvel, rätt rejält faktiskt... xD
-Idag satt vi vid middagen hela familjen, och jag hör en telefon ringa... pappa skaffade en ny idag, men han reagerade inte, så jag sa: "haha, känner du inte igen din egen ringsingnal..!" han springer iväg, och jag hör ju då såklart att det var MIN mobil som ringde xD, hahah jag som har haft samma signal lääänge, ändå reagerade jag inte.. och detta resulterade i att hela min familj satt och skrattade åt mig i typ 20minuter!
-Och nu kommer det värsta: Hanna fyller år idag (Hon läser nog inte här med grattis ändå ^^) och imorn ska nåra på middag till henne, evelina bad mig göra ett kort och visst, jag har nu gjort kortet och skulle smsa henne och säga att det va fixat så att de inte skulle köpa nåt, men såklart skickar jag det jävla smset till Hanna xD HAHAH shit tabbe! Tur bara att jag inte skrev vad hon ska få ^^

Och på lördag blir det ingen tennisträning :D wooaah! Haha, men däremot måste jag imorn kväll sitta och ringa hem till alla och säga att det tyvärr inte blir nån tennis nu på två veckor för att vi inte var tillräckligt många tränare... hmm och inte speciellt kul eftersom dom samtalen inte brukar få ett glatt svar tillbaka! :S Bara hålla minen! ^^

Jaja, suck! Imorn ska jag iaf ta mig ur soffan och släpa mig till skolan, skitsamma hur jag mår. Nu är jag trött på att ligga hemmA!!!! Och så får jag träffa massa efterlängtade människor imron :D <3




WHERE
IS
LOVE
?

Inga kommentarer: