onsdag 26 mars 2008

back to reality

Jag är hemma från Frankrike igen, det va toppen, helt underbart :)

Igår var det d-dag, jag tränade och pluggade lite.. men mest av allt blev det telefonen & tvn.. haha xD

Imorse var det helt vitt ute när jag vaknade :O , och nu är det hur fint väder som helst! Men dock kallt! Hahah, eller kallt och kallt beror väl på vad man jämför med.. jämfört med Hemavan är det värsta sommarn! :O Johanna berättade att dom hae -24°C, helt sick! Men jag är dock ändå lite avis.. hade såå gärna suttit där i liften upp till kungs med dig nu! :/

Och jag kommer bli tjock... Nä vi va i frankrike fick vi världens godaste kakor till fika och sen 4 rätters middag, VARJE dag! Hahah tjockis.............

Nåväl, idag var det skola igen.. eller egentligen inte.. jag gick till skolan för att ha uppsatsskrivning på franskan, men då är vår lärare hemma med sjukt barn.. hihi YES. synd bara att jag inte fick sovmorgon istället, hahah men men jag stog och pratade med Jerry&Emma istället. :) Sen bar det av till Alfa Laval, hade studiebesök med klassen, var där en timme sen hade vi ingen ekonomi, och jag hade ingen engelska, så jag stack hem klockan 11 :D , najs!
När jag kom hem gick jag ut och gick, var tvungen att fota alla bilder till Foto... jag ligger rätt så risigt till ^^
Måste plugga bokslut & engelska iväll oxå, plus att jag ska kolla på "So you think you can dance?" och "Top Model" ^^

Jajaj, det va iaf kul att träffa er igen. :)
och Sofie släppte bomben........ reagerade vi som du ville? Hahahah

Och vet ni vad?!! Jag har en tand som håller på att komma uppp :S, SNETT! Vill inte till tandläkaren, vill INTE! :S Det störiga är oxå att det känns som att en bit "popcorn-skal" sitter fast och inte en tand, haha :P skitjobbigT!!!

jag saknar dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

BABE! var ska jag börja?! det är underbart att äntligen ha dej hemma hos mej igen<3 :)
Jag förstår dej med Johanna och de men tänk, snart är det ju sommar, tänk inte liftar, tänk sol och bad tillsammans:D:D:D
Och du... Vi måste nog snacka ÄNNU mer om din lilla resa. Trodde inte att det gett dej så stora tankar....Babe då<3