tisdag 11 mars 2008

i guess i'm a dreamer


Jag är fortfarande sjuk. Sjukt trist, men sant xD

Hälsomässan i helgen gick bra, vi tjäna lite pengar och vi kom med i Helsingborgs Dagblad med bild och allt xD ;) haha! Måndagen kom och därmed astronomiprovet, vi hade inte pluggat mycket, men av någon anledning fick både jag & Sofie 2 poäng från MVG! Jag är fortfarande chockad, men tur ska man ha! ^^
Fick oxå 1 poäng ifårn MVG på mitt svenskaprov om antiken, helt weird! :O undra om lärarna blandar ihop mig med någon xD jaja, jag tackar och bockar! ^^

Annars har jag kommit på att jag lägger ner alldeles för mycket tid+kraft på något jag inte borde... sjukt jobbigt! Men ärligt så är det helt omöjligt att sluta. Och det gör det ännu läskigare. Äh ingen fattar!

Snart är det påsklov oxå, allra helst av allt skulle jag bara vilja släppa "ena världen" och åka upp till Yoyo, bara skita i ALLT annat och bara vara där! Det skulle jag nog kunna göra allt för just nu! Men det är ju inte riktigt så enkelt! ("tack vare" min familj:/) faaaan..

1 kommentar:

Anonym sa...

mm... ska du det med?