tisdag 5 februari 2008

alla jävla hjärtans dag

haha, positivt det lät!
men seriöst, om tio dagar är det alla hjärtans dag, och i år ser jag VERKLIGEN INTE fram emot det.
det va bättre förr i tiden.
jag har såna minnen av när de "populära" killarna i klassen gick ner till "tobak" och köpte rosor. fy vad det va gulligt! (lågstadiet ^^) ... haha
då var det nåt att se fram emot.. :)
men nu, nej tack.. jag ställer nog in alla hjärtans dag iår.
eller snarare om det inte vore för mina söta kompisar hade jag nog ställt in dagen. ^^
haha

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Asså guud gumman!!!!
Förlåt men kommenterar alla inläggen här istället! Inte visste jag att du var s underbar mot mej i smyg, blev jätteglad och bara tänkte aww...baby<3 Nu är det istället DU som ska krya på dej! Jag hoppas med hela mitthjärta att ni två, du och johanna hittar ett ställe och det illa kvickt! Ni anar inte hur härligt det är att ha ngt att se framemot...:D
Ni kommer få det underbart!!!<3
Sen, alla hjärtansdag saken! Ey, baby, vad är det där?
Inget ställa in.... Nope! Du ska vista dej så mkt som möjligt ute så att ALLA kan se lilla underbara dej! HErregud, vi sitter i smama båt vännen! Alla hjärtans dag kan dom med en pojkvän eller flickvän ha för sog själva. Kom baby, vi gör nått galet iställetxD <3<3<3 Älskar dej!