söndag 10 februari 2008

happy sunday!

hejsan svejsan

Varför känns inte den här söndagen så hemsk som alla andra brukar göra? frågade jag mej själv för ett tag sen, och jag kom på varför! Jo, här kommer mina anledningar:
-När jag städade hittade jag pappas blixt till hans gamla systemkamera, och den funkar på min :D
-Johanna har muntrat upp mej! (det är ju faktiskt inte SÅ hemskt långt kvar till sommarn!)
-Snart är det sportlov! (och vad jag än ska göra så är det lov, INTE skola :D)
-Jag känner mej så pass frisk så att jag ska ut och springa nu :D :D :D :D :D :D :D :D :D

WOHOO :D

btw, jag har inte träffat johanna sen i november, inte undra på att jag börjar bli knäpp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så söt gumman^^
Ja, jag känner likadant, det har varit en bra söndag!:D
Hur som helst så har jag läst sida 11-29 i Antigone! hoppas att det räcker, annars skiter jag i vilket ändå xD

Åh, fy fan vad skönt för dej att du kan ut och springa igen:D:D:D
underbart snäckan, älskar dej<3