torsdag 28 februari 2008

Långhelg!

Och en väldigt behövlig sådann! :D
Dock har jag massa att plugga, men men! Sjukt härligt ändå!

Ikväll var Hanna, Kajsa & jag och tränade BodyStep, KUL och jobbigt! :D haha

Imorn ska jag försöka att inte sova allt för länge! På förmiddagen måste jag städa bland mina kläder, plugga och ut & springa, och kanske gå en sväng oxå! Hoppas det är bra väder!
Sen ska jag till Sofie... vi ska kolla på träningsdvdn :D:D iiih! SPÄNNANDE ^^, VIP-premiär ju xD
På kvällen ska jag sen träffa lite lommafolk :D btw, Cecilia måste va frisk!!!

På lördagen ska jag va i tennishallen kvart i 10... träna småttingarna... sen ska jag väl typ hem & sova! ^^ Sen fixa massa grejer under dan, och så på kvällen blire fest hos Nilla! :D

Sen plugg & lite annat på söndgen & måndagen :)

Btw, jag har lagt upp N.Y.-bilder på bdb nu -> eeliinoor

See ya folks! Nu ska jag Zzzzova! xD

1 kommentar:

Anonym sa...

Aw du är för söt! tyvärr hade jag bokat upp med odin. Men vi får ses igen, snartsnartsnart!!