torsdag 14 februari 2008

ännu en alla <3:ans dag

SItter här och syndar, mamma har gett mig en hel Paradis-ask! Jag tror hon vill att jag ska bli tjockis. Men MMMM, det är så gott! Nu saknas bara lite Bridjet Jones på TVn! Sen har jag min alla hjärtans dag! haha, nää jag ska inte va riktigt SÅ deppig! Jag är ju van vid det här om man säger så, Jag har upplevt 18 st 14 februari, och alla har väl sett i stort sett likadana ut. Men dock, tro det eller ej så var det faktiskt så att jag fick 3 rosor en alla hjärtans dag! xD Hahah, men det är nog det "romantiskaste" som haar hänt mig den 14 februari.
Jag har ett sjukt starkt minne av när H & M var tillsammans och H tyckte han va så tuff när han gjorde slut med M på alla hjärtans dag, usch det va synd om henne! Men det är ju långt ifrån det värsta som har hänt den 14 februari...
Förra året hände det värsta! Den dagen minns jag allt för väl! M ringde mig, det var ett bra tag sen vi hade snackat och jag blev givetvis glatt överaskad när hon ringde! Men så fort jag svarade hörde jag att nåt inte va rätt, hon storbölade och kunde knappt få ur sig det. Det var den jävla lavinen, :'( fyfan... Hon bad mig ringa J för hon ville inte säga det. Usch, jag ville verkligen inte lyfta luren, men jag visste att hon ville veta, hon var tvungen att veta! Jag ringde och hon svarade lika glad som alltid... och såklart märkte hon direkt att nåt var fel. Hon frågade hur det var, och jag undrade om hon hade lite tid över.. T var hemma hos henne, men hon bad mig berätta... Jag sade det, hon trodde först inte på det, hon kunde nog inte fatta att det verkligen var sant.. Han var borta, förevigt. Jag kommer så väl ihåg när du började harkla dig.. Jag kunde se dig framför mig, helt tyst med tårarna rinnande nerför kinderna... Jag ville bara vara hos dig. Gråta tillsammans... :''''| Tänka på minnena tillsammans (sviiiiindyr, svandyket, seglingen, kapellet) , han var solstrålen under dom två veckorna, och ännu mer för dig såklart...
Efter det kom nyheten i tidningarna, sen kom dödsannonsen... Usch, jag kunde inte fatta när jag såg bilden... Det är ett år sedan idag, ett helt år! Och du, hjärtat jag vet inte vad jag ska skriva, du är otroligt stark! Detta var ju inte första gången heller...

(försök ha kul ikväll hjärtat, så hade han velat ha det) <3


Jaa alla hjärtans dag är ju egentligen inte för ALLA, det blir ju som värsta "par-dagen" ! Överallt idag kryllade det av par, överallt på alla bänkar i solskenet, överallt på alla fik var det en kille och en tjej.. Alla köper rosor och spenderar dagen med sin älskade. Och jag sitter här och kränger choklad. Haha nä jag skojja jag klagar inte!!!
Istället vill jag tillänga min alla hjärtans dag till A, J och min familj och alla mina vänner! :) <33

Tack för att ni finns! <3

Inga kommentarer: