söndag 17 februari 2008

N.Y :D

Japp, på onsdag morron bär det av till New York! :D

Hahah, tidigare idag kollade jag spontant lite priser på flighter till N.Y, visade det för mamma & hon började oxå leta lite... Vi hittade en bra flight och började så smått kolla hotell... Efter ett tag kom pappa och tyckte allt såg jättebra ut, men vi lade resan en dag tidigare än vad vi hade tänkt, så det blev en extra dag :D .. men sen kom min syrra, och efter lite funderingar bokade vi resan ^^ Då var allt klart :D Hahah, ingen planering över huvud taget!!
Men sen kom allt, mamma ba: "Jag var tvungen att ha visum när jag åkte till USA sist, hoppas verkligen inte vi behöver det nu!".. hahahha xD, och då kändes det liksom, åh bra?! vi ska åka i övermorron och vi vet inte om man måste ha visum xD... Hahha men vi kollade upp det och det behövdes inte SOM TUR VAR! Sen kom mamma även på att hon hade ett jätteviktigt möte på måndagen, men att hon var tvungen att fixa det på nåt sätt! xD Hahah, och pappa kom på att han skulle ha värsta föreläsningen på tisdagen som han var tvungen att planera för xD ... HAHA.. men han sa att det fixade sig, så jag litar på det ;D ^^ Sen va det massa annat skit som vi inte hade tänkt på innan vi bokade, haha men det fixar sig :D Impulsgrejer är kul!


Jaa. nu sitter jag iaf här och ska kolla på alla ställen jag vill till, kolla lite vad jag vill shoppa och vilka grejer man inte kan missa när man är där! Haha, vi tänkte vi gör som när vi åker till Kina, vi tar med oss typ 2 ombyten och köper resten där :D

:D, imorrn kväll sticker vi till Gbg, för flyget går tidigt på tisdag morrn från Landvetter :) , Det enda som är lite jobbigt med resan är bara att vi har mellanlandningen i Amsterdam.... men det funkar! Det var värre när vi skulle till Hong Kong och mellanlandade i London, haha omväg eller vad xD... Amsterdam är ju iaf på vägen ;)

Måste packa oxå, men det gör jag imorn! Det är lite illa, för vi hinner inte ens tvätta innan vi åker xD Det kommer inte hinna torka :| Haha, det är bara ta vad man har xD

Åh jag är så glad, äntligen blir det New York :D

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ OJ ÄLSKLING!!! Ni är allt för roliga! Får rysningar och panikanfall bara av att läsa era knasigheter. Men jag hoppas och tror ni kommer få det underbart! Dock kommer det finnas en här hemma i Sverige som kommer sakna dej nått enormt! Älskar dej vännen<9

Anonym sa...

jag sakndr dej så himla mkt, vi MÅSTE verklign ses när jag kommr ner :D hhahaha jag kn träffa alal dina vänner XD
3<3<3< lovlove love ha de åsbra i the big town XD