onsdag 6 februari 2008

en skum dröm

Imorse vaknade jag och orkade inte röra mig. Jag pallade inte gå till skolan så jag bestämde mig att jag skulle stanna hemma... Bara sova länge och TA DET LUGNT (& bli frisk)!
Jag vaknade klockan elva av att telefonen ringde.. GAAH! Hahah, men det va väl bäst!
Men men, iaf jag vaknade mitt i en dröm.. En sjukt skum sådan!
Den handlade om mig, R, P, T och J ... (hahha sjukt skum blandning av människor för det första).. Men iaf.. Vi 5 var ute i nån skog.. Jag tror vi letade efter något.. (haha) Efter ett tag i skogen blev vi jagade av små "skogs-barn" med pinnar! (hahha) Vi gömde oss och försökte springa därifrån. Men dom tog mej och T till fånga och de andra var tvunga att rädda oss xD (HAHA) ...Sen fortsatte vi i skogen, (det såg ut som vid mörtsjön, haha) och plötsligt kom vi till en skola (som förövrigt hade en golfplan som skolgård) där höll alla barnen hus, vi skyndade oss över "golfbanan" och plötsligt började en siren tjuta och hela skolan kom ut och stirrade på oss, som om ALLA skulle springa emot oss! (det här var läskigt faktiskt! xD) Plötsligt skrek deras rektor: "NI GÅR PÅ GREENEN!" och så började alla komma emot oss.......
Sen vakade jag av telefonen! HAHHAHAH, undra vad en drömtydare skulle säga om den drömmen ^^


SO LONG, nu ska jag kolla på vänner-repris :D <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

läskigt ^^ hehe

Anonym sa...

Haha xD kan bara tänka mej hur mkt du skrattat för dej själv efter den drömmen!!! mwahahahaxD söte<3