fredag 8 februari 2008

HEEELG :D

Jag måste säga att nu går tiden SÅ himlans fort, det är lite läskigt faktiskt. Det känns nyss som att det var måndag! Men det är väl bara posetivt i guess! :)

Idag var det en rätt härlig dag! Började 10, riktigt skönt! Vi hade engelska & snackade om våra böcker. Sen lunch och ekonomi, usch bokslut >_< , jag, silvia & sara hade det lite knepigt i början, men vi fixade det tillslut ;D! Och jag har även (prelemenär)valt inför 3an! Har valt engelska C och matte C , men är osäker som sjutton! Vill egentligen inte ha matte, men hittar inte nåt annat, och det är nog bra att ha läst matte så man slipper komvux! :S
Efter ekonomin hade vi matteprov, det gick inge vidare, men jag hoppas på ett G!
Efter det tog jag 126an till Lödde för att hälsa på Sofie (&Lisa) :D , jag var där en kortis sen åkte jag hem!
När jag kom hem kände jag verkligen för att sticka ut & springa, men eftersom jag är halvsjuk va det ingen bra ide, så jag tog min iPod+kamera och tog en promenad. Jag gick ett bra tag, sen laddade kameran ur :( (och jag med för den delen xD)
Nu sitter jag här & lyssnar på musik. :)


Ikväll ska jag vara hemma & bara ta det lugnt, jag & Bella ska göra pizza + kolla på film :)

Have a nice day

Inga kommentarer: