torsdag 7 februari 2008

du, du & återigen DU <3

Lilla älskling,
Vi har kännt varann i 1,5 år nu, det är otroligt kort tid egentligen... men har kommit nära varann på den korta tiden och det är jag otroligt lycklig för, ja inte bara glad, jag är LYCKLIG att jag har fått lära känna dig!
DU är alltid den som för ljuset till alla trista dagar, det är alltid du som får mig att vilja sätta ett leende på mina läppar! Utan dig hade mitt liv varit såå annorlunda, det går nog inte att förklara.. Jag vet inte ens om jag hade bott kvar om jag inte kände dig.
Du är en sån människa, en sån människa som jag vill känna hela mitt liv. Du betyder så oerhört mycket för mig!

Jag finns här 24/7, och det hoppas jag verkligen att du vet!

Det kommer alltid va DU&JAG, min ängel!


Jag vet precis hur min morgondag kommer se ut, jag kommer lyssna på bubbly & tänka på dig <3
jag finns med dig i tankarna<3

Jag älskar dig, mer än du nånsin kan ana <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du någon gång blivit riktigt rörd så vet precis hur det känns när halsen brister och tårarna kommer. Behöver dej och alla nadra så sjukt mycket nu. Och det här gjorde mkt gladare<3 Älskardej<3<3<3