lördag 9 februari 2008

saturday

Imorse när jag vaknade var det klarblå himmel och strålande sol! Detta var klockan 9!
Men nu nåra timmar senare är det grått igen, som vanligt! :( Haha, men tänk så mycket man missar om man sover länge.. för om jag inte hade haft mitt jobb hade jag sovit till ett och då hade jag inte sett det fina vädert ^^ Haahah, jag försöker bara komma på NÅGOT positivt med att gå upp tidigt! :/
Jaja, jag har iaf tränat småbarnen idag, det va rätt lugnt. Det var många som var borta, det var rätt skönt! Jag träffade även Emma&Elin i hallen :D, dom skulle iväg och spela basketmatch! :)

Har nyss snackat med YOYO om sommaren, åhåhåh vi kommer ha det bäst älskling! :D
Nu ska jag byta om, för vi (jag&min familj) ska till en modemässa i DK. Det ska bli rätt kul! :)

have a nice saturday :*

Inga kommentarer: