torsdag 7 februari 2008

dagen!

Trots att jag inte mådde toppen idag så var det en rätt bra dag!
Bussen var otroligt försenad igen, men väl framme vid västertull skyndade jag mig in på svane. Vi hade internationell ekonomi och hade redovisningar... haha alla i vår klass satsar SÅ på allt de gör, men inte jag & Sofie.. :$ men men, det var inte en viktig redovisning ändå! xD
Sen var det NK A, det va faktiskt KUL! ^^ vi skulle labba, jag, Sofie & Bex trixade&fixade och tillslut fick vi allt rätt på det ;) , det var mycket skratt den lektionen :D :D ! Och ännu ett gott skratt fick vi oss när Sofie "skämta" och så kollade läraren, herregud, det va SÅ KUL xD ^^!
Efter det var det svenska, hahah Sofie stog för ännu ett skratt ^^, hon ropade upp alla namn.. och Sofie är först, och hon "skriker" när hon svarar ´JA!´, hahhaha xD
Sen hade vi geografi, där gjorde vi knappt nåt. Vi skulle skriva på vår uppsats om Lund, men det får bli en annan gång! ^^
Sen mådde jag inge vidare så jag gick hem, och missade fotografiska bilden med BEX! :/ men men, vi får fixa bilderna på tidgad förhoppningsvis! :)

Senare åkte jag&mamma till MacSupport, det gick väl sådär... :/

1 kommentar:

Anonym sa...

vad sa dom på Mac då?