fredag 29 februari 2008

Vad är det för fel?

FAN!
Jag ställde min klocka på halv 9, jag trodde jag skulle vakna innan det när min familj stack hemifrån, men icke!
Sen vaknade jag inte av min väckarklocka heller, klockan 9 ringde mamma, det vaknade jag däremot av! Jag kände mig hyfsat pigg, jag la på telefonen och skulle jag sätta på min mobil, sen kommeer jag inte ihåg mer ^^
Jag vaknade nu, kvart i två!!!!!!! Shit först kändes det som värdens bakfylla xD, hahah men jag kom upp och såg mobilen som låg i sängen, jag hade skrivit in endast första siffran i min pin-kod! Sen har jag antagligen somnat med mobilen i handen xD
Helt sjukt!

Igår, efter träningen mådde jag int toppen, hade lite feber, men jag får det då & då...

När jag kom hem från skolan igår hade jag INGEN aptit över huvud taget! Och så brukar det inte va! Men men, middan kunde jag typ inte heller äta nåt.. skitskumt! Jag brukar inte ha problem att äta... Och nu imorse tog jag ett glas vatten och en macka, jag åt halva mackan, sen kunde jag inte äta mer :O , sjukt skumt!

jaja, jag kommer SO NOT hinna med allt jag ska idag :/


"I wanna be free, free like a bird"

Inga kommentarer: